رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی فراجا گفت: مشارکت در انتخابات یک وظیفه انقلابی می‌باشد و حضور مردم پای صندوق‌های رأی، به معنای تقویت و حمایت از نظام اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۵۸۱۱۸۶
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد، حجت‌الاسلام سید امین موسوی در جمع مرزبان هنگ مرزی تایباد اظهار کرد: انتخابات از نشانه‌های قدرت و صلابت هر حکومتی است و مشارکت در این عرصه سیاسی سبب ایجاد وحدت ملی می‌شود.

 وی افزود: مشارکت در انتخابات یک وظیفه انقلابی می‌باشد و حضور مردم پای صندوق‌های رأی، به معنای تقویت و حمایت از نظام اسلامی ایران است.

 رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی فراجا ادامه داد: دشمنان می‌خواهند تا وانمود کنند که ملت رغبتی به انتخابات ندارند؛ پس همه اقشار مردمی باید در انتخابات اسفندماه شرکت کنند.

 وی بیان کرد: معاندان و بدخواهان بدانند که جمهوری اسلامی ایران به همت و برکت مردم و به‌ویژه جوانان همچنان مقتدر و پرصلابت ایستاده است.

 موسوی تصریح کرد: این دوره از انتخابات از حساسیت بالایی برخوردار است و باتوجه‌به هجمه‌های دشمن در راستای تضعیف مشارکت حداکثری، می‌بایست با شور و نشاط بخشی به این مهم، نقشه‌های آنان را خنثی کنیم.

 رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی فراجا خاطرنشان کرد: مرزهای جمهوری اسلامی ایران در امنیت کامل قرار دارند و این به دلیل چشمان بیدار مرزبانان می‌باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها